Vérfarkassá válás
Mivel nem élőholtak, hanem halandók, így két vérfarkasnak a
gyermeke szintén vérfarkas lesz. Egy halandó és egy vérfarkas nászából
is vérfarkas születik. A domináns vér a farkasé így a gyermek
automatikusan örökli. Csak halandó emberek és félelfek között lehetnek
vérfarkasok. A többi lény vagy olyan erős, hogy ne uralkodjon el rajta a
’kór’ vagy rögtön belehal.A vérfarkasság több úton is terjedhet.
Harapással. Az áldozatot egy másik vérfarkas megharapja és, nevezzük
’kórnak’, eluralkodik rajta. De nem csak ez az egy lehetőség van arra,
hogy valaki vérfarkassá legyen. Természetes úton is lehet valaki
vérfarkas.
Szövetségesek és Előnyök
-
Rengeteg előnnyel rendelkeznek a vérfarkasok. A hihetetlenül gyors gyógyulás. Képzeljük el, hogy a harci alakban lévő vérfarkas kezét 9 cm hosszan és 5 cm mélyen felhasítják egy késsel. Az a seb 6 másodperc alatt tökéletesen, heg nélkül beforr. Természetfeletti érzékek, de ez az előny hátránnyá is válhat, ha nem ügyelünk az erős fényekre vagy hangokra. Hihetetlen erő, ami igazán veszélyessé teheti ezeket a lényeket.
-
Szövetségeseket nem sokat találni a vérfarkasok oldalán. A Taurenekkel tartanak szorosabb kapcsolatot, ők tisztelik mind a három klánt, és ’Beo Gyermekeivel’ talán még szorosabb szövetséget, barátságot is kialakíthatnak.
Ellenségek és Gyengeség
-
A gyengeség természetesen az ezüst. Minden ezüst tárgy okozta seb, lassan gyógyul be. Míg a többi mágia vagy fém okozta sebesülés másodpercek alatt, az ezüst okozta sebek csigalassúsággal gyógyulnak, ráadásul eléggé fájdalmasak is. Az ezüst közelsége megrémiszti a vérfarkast és az érintése is kellemetlen a számukra.
-
Nem meglepő, hogy a farkasoknak eléggé sok ellenségük van. A vámpírok és az emberek egyaránt űzik, vadásszák őket, pusztán babonából, de ha az egyik klánt nézzük, akkor nyomós okból. A klánok között is pusztítás folyik.
Szervezet
A vérfarkasok szerveződése hasonló a
farkasokéhoz. Három különböző klánba csoportosulnak és ezek a klánok is
falkákra osztódnak élükön a falkavezérrel, aki a legerősebb farkas abban
a falkában. A többiek egyenlő rangúak a csoportban.
Kinézet
A vérfarkasoknak eltérő alakjaik lehetnek.
-
Humán: Ez az emberi alakjuk
-
Bestia: Két lábon járó hatalmas farkas. 290-330 cm magasságúak lehetnek. Tömegük példányonként változó.
-
Lupus: A jól megszokott farkasnál alig eltérően nagyobb farkas.
A szőrzetük (bunda, haj) mind emberi, mind vérfarkas mivoltában megegyezik. Az egyetlen kivétel a szőke. A szőke hajjal rendelkező vérfarkas sajnálatos módon nem létezik. De előfordulhatnak a farkas alakban szürke és nem kevés példányban hófehér esetleg foltos példányok is.
A Hold
A hold állása csak a vad vérfarkasokat
befolyásolja. Aki nincs tudatában az erőinek és a fajtabéliségnek, az
minden teliholdkor átváltozik Bestia alakba. De aki klánban született
vagy klánhoz csatlakozott, esetleg egy magányos farkas lett a mestere,
az könnyedén megtanulja, hogy kell uralkodni a teste felett. Az
átváltozást a hold nem befolyásolja, és képes lesz a Lupus alakot is
felvenni. A Hold már csak az erejére és a spirituális mágiáira lesz
befolyással. Egy vérfarkas teliholdkor a legerősebb és újholdkor a
leggyengébb.
"Mindent, amit a vérfarkasokról
hallottál… felejtsd el. Mi nem írtjuk ki a halandókat holmi
szórakozásból."
Eszme
Beo Gyermekei a föld, a természet és a béke
hívei. Minden tettükkel a természetet védelmezik, a gyengéket és a
rászorulókat segítik. A természet számukra a legfontosabb. Segítőkész,
védtelen lények, a harcot megvetik és elkerülik, ha lehetséges. Az élet
a legnagyobb és legnemesebb ajándék, amit valaha kaphat egy élőlény. Nem
vehetik el tőle.
A falka
A Falkában élő Beok békés, spirituális,
törődő és gyengéd természetűek. Általában soha nem telepszenek le egy
helyen, mindig járják a tájat, és gyógyítják a föld sebeit. Előfordul,
hogy járvány, háború vagy más pusztító esemény során a Beok letelepednek
egy kis időre, de akkor sem véglegesen. A falkában a falkavezér a
legöregebb és legbölcsebb farkas. Őt Druidának hívják, és ha a falka
Druidája elpusztul, akkor a falka legidősebb tagjai megidézik a
totemállatuk szellemét. A szellem kiválasztja a legbölcsebb farkast,
akit elfogadnak vezetőként. A Druida nem sok szerepet tölt be a falka
életében. A fontos kérdésekben dönt és a súlyosabb sebeket látja el. A
falka tagjai közösen vadásznak és kizárólag öreg és beteg állatokat
ejtenek el. Igazságosan osztják meg az ételt egymás között, és az
áldozat szellemének köszönetet mondanak. Harcmodoruk csak a védekezésből
áll. Több farkasnak is fából, kövekből készült botja van, és kitűnően
értenek a felderítéshez és az őrködéshez. Ritkán fordult elő, hogy egy
Beo falkát megtámadtak vagy csapdába csaltak. Ritkán láttak Beo falkát
harcolni, mert harc, vér és bonyodalom nélkül távoztak az ellenségeik
elől.
Egyedül
A magányra vágyó farkasok nem ennyire
szelídek, mint társaik. Mivel egyedül éldegélnek és járják az erdőket,
már nem válogatnak a prédában, de a szellemének megköszönik, úgy, mint a
falkában élő társaik. Harcmodoruk is eltérő. Ők sem kedvelik a csatákat,
de nem szelídek a harcban és nem vetik meg a támadást és az erőszakot.
Az eszméjük is változott. Tisztelik a természetet, de elpusztítják azt,
amit úgy gondolnak, hogy pusztít, árt a természetnek.
Alak
A Beok finom vonalakkal rendelkeznek.
Farkasként is és emberként is mindegyik Beo rendelkezik valamilyen
szépséggel. Lehet az testi, vagy szellemi szépség is. De a Beok soha nem
élnek vissza ezzel. Emberként orvosok, esetleg gyermekekre vigyáznak a
falukban, de mindig valami gyógyító és szociális tevékenységet keresnek.
Képességek
-
Egy normális vérfarkas rendkívül agresszív. Beo Gyermekei kevésbé agresszívak és ritkábban vesztik el a fejüket.
-
Másokra is képesek a gyógyító erejüket kifejteni. Halandóknál kisebb sebeket, vágásokat, horzsolásokat gyógyítani tudnak csupán egy érintéssel, de a nyílt töréseket vagy a súlyosabb vágásokat már nem. Viszont a természet, a fák és a növények sebeit azonnal be tudják vele gyógyítani.
-
Rengeteg mágiatudó kikerül közülük. Az elementális mágia minden ágát könnyedén elsajátítják, a természethez való kötődésük miatt.
-
Rendkívüli álcázó képesség. A természet meghálálja, hogy a Beok törődnek vele így elrejti a farkasokat az ellenséges tekintetek elől.
-
Megérzik ösztönösen az erdő, hegy és egyéb természeti helyek szellemét, így könnyebben feltérképezik a helyet és megtalálják a veszélyforrásokat, és természetesen a pusztítást is, amit azonnal nekiállnak gyógyítani.
"Az élet egy szüntelen harc. Nem szól
másról, mint hogy ölsz, vagy megölnek. Gyere hát! Élvezzük ki az
életünket!"
Eszme
A Bloodrageknek nincs külön
eszmerendszerük, mint a Beoknak. Őket csak a falkájuk és a személyes
céljuk érdekli. Rendkívül agresszívak és önzőek. Mindaz az
agresszivitás, ami a Beo gyermekeiből eltávozott az a Bloodragekbe
került. Keresik a harcot, a veszélyt és a vérontást. A lételemük a
pusztítás. Dicsőségként viselik el az összes sebhelyet, ami megmaradt a
testükön. Eléggé ritka dolog az egy vérfarkason. Minden rémtörténet, ami
a vérfarkasokról elterjedt, minden téveszme, minden kijelentés, hogy
ezek egy eszetlen fenevadak, az a Bloodrage klán miatt van. Őket
legtöbbször halandó csak harc közben láthatja, vagy épp a halála utolsó
pillanataiban.
A Falka
A Bloodrage falka első látásra szervezetlen
csürhének tűnik. De korán sem az. A Beokkal ellentétben ők csak ritkán
vándorolnak el a területükről. Nagyon territoriálisak és minden áron
megvédelmezik azt, ami az övék. Vedd csak el egy kölyök Bloodrage
játékát… Azonnal támadni fog. A Falkavezér ez esetben a legerősebb és a
legtöbb csatát túlélt egyed fog lenni, akit Vezírként szólítanak. A
Vezír rengeteg előjoggal rendelkezik. Ő étkezik először, ő dönt minden
kérdésben, bíró szerepét is ő tölti be. A Falka tagjai is különböző
szerepet töltenek be. Vannak átlagos harcosok, felderítők, őrszemek, és
a veteránok. A többi farkas a nőkből és a fiatal, még harcképtelen
farkasokból áll. Gyógyítók nincsenek. Egy Bloodrage számára dicsőség
harcban meghalni. Ha egy Bloodrage érzi a halál közeledtét még egy,
utolsó harcot vív, egy hatalmas erdei teremtménnyel, a medvével. Ezt az
állatot választották, amiért megadja nekik a dicső halált. A Harcmodor
nem áll másból, mint őrjöngésből. Ezt látja a Bloodrage ellenfele. Igaz,
hogy a Bloodragek rendkívül agresszívak de nem uralkodik rajtuk el. Egy
rendkívül felbőszített és őrjöngő Bloodrage is képes tisztán
gondolkodni. Természetesen ez csak olyannyira terjed ki, hogy képes
megkülönböztetni az ellenséget a szövetségestől. Még senki sem látott
egy Bloodraget elmenekülni a harc elől.
Egyedül
Egy Bloodrage rengeteg okból vándorolhat
magányosan. Agresszivitásuk miatt rengetegszer törnek be egy faluba,
hogy kiéljék az agressziójukat, így a Bloodragek egy-egy ilyen támadás
során megharapott és túlélt egyedek is lehetnek, akiket a faluból
esetleg városból száműztek. Vándorolhatnak a saját falkájuk megalapítása
érdekében is. És vándorolhatnak puszta önfejűségből. Magukra vannak
utalva a vadonban így a magányos Bloodragek kevésbé agresszívak, mint a
társaik. Sokkal toleránsabbak, hisz nincsenek ott a társaik, akik
mellett harcolhatnának. Egységben az erő.
Alak
Ezek a farkasok izmos és szívós
testalkatúak. Emberi formában is magas és zömök testtel rendelkeznek.
Agyaraik nagyobbak, bundájuk sűrűbb, csontjaik erősebbek, mint a többi
kláné. Harcra és pusztításra születtek.
Származás
Nagyon változatos a származásuk. Támadások
helyszínén a túlélők vagy tudatosan harapják be a tagokat és születéssel
is növelhetik a létszámot. A legváltozatosabbak a klánok között.
Gyenge pont
Nehezen lehet velük szót érteni az
agresszivitás és az elállatiasodás miatt. Ők inkább ütnek, mint, hogy
kérdezzenek.
Képességek
-
A Bloodragek rendkívül agresszívek és ez az agresszivitás plusz erőt, szívósságot és gyorsaságot ad nekik. Egy átlagos vérfarkasnál gyorsabbak, erősebbek de nem eget rengető a különbség. A fájdalmat viszont feltűnően jól tűrik.
-
A fogaik és a karmaik olyannyira erősek, hogy kevésszer tört bele valamilyen tárgyba. Míg a Beo gyermekei karmai a kőbe és a vasba beletörhetnek, a Blackmoon klán fogai a vasat nem kedvelik, addig a Bloodrage klán röhögve tépi le a páncélokat az ellenfeléről.
-
Kitűnően értenek a harchoz. Mindenféle harcmodort, legyen az közelharc vagy kézitusa, könnyedén elsajátítanak, akár harc közben is.
-
Nem riadnak vissza a fegyverhasználattól, így értenek a vas- és a kő megmunkálásához. Kitűnő fegyvereket készítenek, de előbb döfik a mellkasukba, mint hogy kiadják a kezük alól. Így inkább használják a karmaikat és a fogazataikat.
-
Harc közben érzékelik az ellenfelük fegyverzetét, páncélzatát és magát a testüket is. Így, ha egy kezdő vagy egy figyelmetlen harcossal állnak szemben, nagyon gyorsan rájönnek a gyenge pontjára. Láttak már olyan Bloodraget is, aki egy ütéssel porrá omlasztotta az ellenfele vértezetét. Az oka persze a régi elavult felszerelés, de más nem tudta volna ezt megtenni.
"Vért kenünk magunkra, és méreggel
kísérletezünk. És mégis túléltük az idő vasfoga közötti őrlődést. Mire
vagy még… kíváncsi?"
Eszme
A Blackmoonokat a misztikum, a halál
érdekli. Rendkívüli megérző képességgel is rendelkeznek. Megérzik a
jövőt, és néha látják is azt. Innen ered a hatalmas tudásszomjuk, ami
vezérli őket. Egy Blackmoon hihetetlenül kíváncsi. Minden új dolog
érdekli őket, és mindent tudni akarnak, még ha egy halandó élete az ára.
A Falka
Általában egy Blackmoon falka eldugott
helyeket telepszik le. Eldugott és misztikus helyeken, például egy erdő
sötétebb zugai, ami természetesen tőlük lesz veszélyes. Mivel nagyon
kíváncsiak, ezért mindenhová szeretnek benézni. Legyen az egy ismeretlen
barlang vagy emberi test. Így nem riadnak vissza az áldozatoktól, bátran
veszik el mások életét, hiszen a tudás fontosabb, mint mások élete. A
harcmodoruk mágiából áll, kedvelik a szélmágiát és a mérgeket. Nem
egyszer láttak már Blackmoont, amint a szél segítségét hívta, savval és
méreggel itatta át, majd egész seregeket pusztított el ezzel a halálos
gázzal. Kedvelik a közelharcot is, de a Bloodragekkel szemben ők
művészien harcolnak. Minden cselekedetük mesterien kecses és pontos, és
nem vetik meg a többi fegyvert, például az ostort sem. A falkavezér
náluk is a legöregebb és legtapasztaltabb farkas, akit Prófétának
neveznek. Az ő dolga a tanítás és a fontosabb kérdésekben a döntés.
Rituálékat, rítusokat vezet, amikhez leginkább áldozatok, vér, füst és
kavargó sötétség társul. Ahány falka annyi féle rituálé, amiknek ugyanaz
a szerepe: védelem a gonosztól. A sok sötét tudás következményei ellen
készültek ezek a mágikus rítusok, amik eddig megvédték a farkasokat.
Egyedül
A magányosan vándorló Blackmoon nem
különbözik sok mindenben a falkában élő társaitól. Szinte csak annyiban,
hogy ő egyedül van. Saját falka alapítása és, vagy a tágabb tudástér, a
tanulás vezérli őket, amikor útnak indulnak. Egy Blackmoont nehéz
lesből, hirtelen megtámadni, hisz’ megérzik a veszélyt, de ha egy
magányos példányt látunk, az nem azt jelenti, hogy egyedül is van.
Igénylik a társaságot és nem egyszer csatlakozik hozzájuk egy-egy állat.
Gyenge pont
A sötétséghez kötődnek, kedvelik az
árnyékokat, a sötét mágiát. Így a fény számukra kellemetlen.
Alak
Nemes de erős formák. Nagy erős test de
elegáns, okosan csillogó tekintet. Míg a Beok többnyire fehérek, és
világos bunda terjed el közöttük, a Bloodragek között a barna, és minden
egyéb más szín, addig a Blackmoonok többnyire fekete esetleg még
ezüstszínű bundával rendelkeznek.
Származás
Ők az egyetlen fajtiszta klán. A
Blackmoonok ritkán támadnak ok nélkül. És olyankor áldozat, akit
megharaptak volna, ritkán marad. Nem vetik meg a halandókat, de
olyannyira sem kedvelik őket, hogy párosodjanak velük.
Képességek
-
Rendkívüli megérzéseikre, ösztöneikre bármikor hagyatkozhatnak. A veszélyt bármikor képesek megérezni, de eddig még nem fordult elő, hogy figyelmen kívül hagyták volna ezeket.
-
Képesek a sötétséget a segítségükre hívni. Rejtőzködés céljából éjszaka, ha egy sötét árnyékos helyre állnak be, az árnyékok, a sötétség eltakarja őket, de természetesen, ha sokáig figyelik azt a pontot, ahol a Blackmoon áll, lelepleződik.
-
Fogékonyabbak a sötétség és a vérmágiára. Rengeteg közöttük a fekete mágus, de ezt nem hangoztatják. Hiába foglalkoznak ilyen sötét és mondhatni kegyetlen dolgokkal, se nem jók és se nem gonoszok. Az arany középutat választották.
-
Mivel rengeteget és előszeretettel foglalkoznak mérgekkel egy bizonyos fokig immúnisak rá. Két adag altatóméregtől dőlnek ki, míg egy Bloodraget egy is kidönti.
-
A Blackmoonok memóriája felülmúlhatatlan. Az őket érdeklő és fontosnak tartott információkat a halálukig meg tudják jegyezni. Emlékeznek fontos dátumokra, felismerik a fontos szagokat, ízeket, tájakat. Így egy Blackmoon nehezen téved el, vagy épp nehezen bírják étellel megmérgezni.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése